Our positions / Nos positions
Our positions
The aims and objectives of the New Brunswick Professional Outfitter Guide Association (POGA) is to unite all user groups in the hunting, fishing and guiding industry under one united voice. POGA works closely with government in research, conservation, enforcement and matters of concern to the industry to enhance and promote the industry in the province and abroad. POGA provides reliable data to government, supports new and existing members in developing or improving businesses to better serve the industry. POGA works to ensure the survival of the industry today and in the future and to protect the outdoor heritage of New Brunswick. POGA seeks all opportunities to provide members with cost saving plans and programs to better the industry. POGA will promote the New Brunswick fishing and hunting industry equitably for all members of the Association. POGA has developed a Code of Ethics to provide a standard of conduct for its members and to give a clear indication to clients of what to expect from members of the Association. |
Nos positions
Les buts et les objectifs de l’Association des pourvoyeurs et des guides professionnels du Nouveau-Brunswick (APGP) sont de réunir tous les groupes sous une seule voix unifiée. L'APGP travaille de près avec le gouvernement dans la recherche et la conservation. Elle assure aussi l'exécution et la promotion de questions liées à l’industrie dans la province et ailleurs. L’Association fournit des données justes au gouvernement, apporte un soutien aux nouveaux membres et aux membres existants afin de développer et d’améliorer leur entreprise pour mieux servir l’industrie. L'APGP travaille aussi afin d’assurer la survie de l’industrie, ainsi que pour protéger l’héritage de la nature du N.-B. L'APGP cherche aussi toutes les occasions d'offrir à ses membres des programmes économiques pour améliorer l’industrie. L'APGP assure la promotion équitable de l’industrie de la chasse et pêche pour tous ses membres. L'APGP a conçu un code d’éthique afin de fournir à ses membres des normes de conduite et pour indiquer clairement aux clients ce à quoi ils peuvent s’attendre des membres de l’Association. |